duminică, 12 ianuarie 2014

An nou.....

La multi ani! Iata ca am intrat si in noul an,desi recunosc ca efectiv nu stiu cand a trecut cel vechi,timpul trece cu o viteza uimitoare... A trecut vacanta,am inceput scoala si lectiile.... Am inceput anul bine,Mihaita,a salutat pentru prima data spontan anul asta(el de obicei saluta doar la indemnul meu sau daca il intrebam eu cum saluta)! Si scoala am inceput-o cu dreptul,aveam mari emotii ca dupa cele trei saptamani de vacanta,inceputul de scoala va incepe dezastruos(anul trecut cand am inceput scoala,a fost nevoie de 3 cadre didactice ca sa-l stapaneasca in primele zile de scoala),dar Mihai din nou m-a surprins si a fost un elev model,a primit numai laude din partea doamnelor! Mihai,face progrese,mici,dar le face! Asadar,vin cu rugamintea,daca vreti si puteti,sa donati si anul acesta 2%,pentru Mihaita! Stim ca mereu ne-ati fost alaturi,suntem convinsi ca ne veti fii si in acest an,motiv pentru care va multumim! Cine vrea si poate sa doneze,gaseste formularul in partea dreapta a blogului,sub denumirea formular 230! Va multumim! Daca cineva,doreste sa doneze,dar considera ca nu poate ajunge la fisc cu formularul,va rog,trimite-ti formularul pe mihaelaoprea_77@yahoo.com ,ma ocup eu de formulare! Multumesc!